Порядок вирішення спорів з питань газопостачання

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Процедура досудового врегулювання спорів

У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «Харків-газзбут», Ви можете звернутись до Call-центру з обслуговування клієнтів товариства за телефоном: +38 (057) 728 93 04 або безпосередньо до ТОВ «Харків-газзбут» за адресою: м. Харків, вул. Москалівська, буд. 57/59

Графік роботи:

Пн -Чт 8:30 -17:15
Пт 8:30 – 16:00
Перерва:
12:30-13:00

e-mail: kh.contact@gaszbut.in.ua

Особа, відповідальна за розв’язання спорів:
Директор ТОВ «Харків-газзбут» Тиндик Павло Олександрович